V skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot-UPB2) lahko naročeno blago, kupljeno po pogodbi na daljavo (kamor spada tudi nakup preko interneta), brez razloga vrnete v rokih skladnih s 43. Členom Zakona o varstvu potrošnika. Rok za obvestilo o odstopu od pogodbe je tako 14 dni od prejema blaga. Vračilo samega izdelka pa nato pričakujemo najkasneje v 14 dneh od podanega obvestila o odstopu od pogodbe. Kot odstop od pogodbe se šteje tudi vsak neprevret ali zavrnjen paket, ki vam ga odpošljemo na naslov naveden v naročilu.
Pred vračilom izdelka prosimo izpolnite naš spletni obrazec, ki ga najdete na dnu te strani. Po izpolnitvi obrazca vas bomo kontaktirali z nadaljnjimi navodili za vračilo.
Kupljeno blago morate vrniti nepoškodovano, v nespremenjeni količini brez sledov uporabe ter z vso pripadajočo dokumentacijo, vključno z originalnim računom ter originalno embalažo, ki ne sme biti poškodovana.
Kupec blaga do odstopa od pogodbe ne sme neovirano uporabljati. Kupec sme samo opraviti ogled in preizkus artiklov v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja. Preizkušanje artikla, ki odstopa od navedenega, se šteje za dejansko uporabo artiklov, kar pomeni, da kupec s tem izgubi pravico do odstopa od pogodbe in vračila izdelka. Potrošnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje vrednosti posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga.
Prodajalec si v primeru navedenem v zgornji točki pridružuje pravico, da za take izdelke ugotovi znižano vrednost izdelka ter kupcu pri vračilu kupnine upošteva znižano vrednost izdelka ali sam izdelek vrne kupcu.
Vse morebitne stroške vračila ali odstopa od pogodbe krije kupec.
Kupec lahko ob vračilu naročenega blaga ali ob odstopu od pogodbe zahteva vrnitev kupnine. Podjetje vrne prejeta plačila potrošniku z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil potrošnik pri plačilu naročila razen, če izrecno zahtevate uporabo drugega plačilnega sredstva in če zaradi tega ne nosite nobenih stroškov.
Vse ostale ugovore, pripombe, zahtevke in izjave ali morebitne pohvale nam lahko pošljete ne elektronski naslov info@hisapenin.com
Vračilo blaga brez izpolnitve spletnega obrazca ni mogoče. Pošiljke z odkupnino bodo zavrnjene.
Če naročilo izvede pravna oseba oz. samostojni podjetnik, ki opravlja pridobitno dejavnost, ne glede na njeno pravno organizacijsko obliko ali lastninsko pripadnost, zanjo določila iz prejšnjih odstavkov ne veljajo. Zahtevke za vračilo blaga bo prodajalec v teh primerih obravnaval individualno in pri tem v največji možni meri upošteval vse razloge in okoliščine ter možnosti, ki jih omogočajo dobavitelji.
Zahtevek za vračilo / reklamacijo:
Prosimo vas, da za uveljavljanje vseh reklamacij ali odstopa od naročila izpolnite spodnji obrazec.
Pred izpolnitvijo obrazca vas naprošamo, da si preberete naše splošne pogoje poslovanja v katerih so že opisani postopki uveljavljanja reklamacij.
Če izdelek želite vrniti v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov lahko naročeno blago brez navedbe razloga vrnete v rokih skladnih s 43. Členom Zakona o varstvu potrošnika. Rok za obvestilo o odstopu od pogodbe je tako 15 dni od prejema blaga. Vračilo samega izdelka pa nato pričakujemo najkasneje v 15 delovnih dneh od podanega obvestila o odstopu od pogodbe.
V nadaljevanju vam bomo na vaš elektronski naslov poslali nadaljnja navodila oz. postopek za razrešitev reklamacije.
NAŠI PODATKI:
GSM +386 41 716 527
e-mail: info@hisapenin.com
Zakonsko predpisana obrazca sta vam kot prilogi na voljo za prenos na naslovu Uradnega lista. (http://www.pisrs.si/Pis.web/pregledPredpisa?id=PRAV11915)